.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان مازندران همزمان با ۲۰ استان کشور امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد .

اعضای جدید هیئت مدیره «خانه مطبوعات و رسانه های مازندران» انتخاب شدند + اسامی هیئت مدیره و بازرسان
شمال نیوز : انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان مازندران همزمان با ۲۰ استان کشور امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز: لیست داوطلبان هشتمین دوره عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد. لیست داوطلبان انتخابات خانه مطبوعات در مازندران اعلام شد
شمال نیوز: لیست داوطلبان هشتمین دوره عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود فراخوان دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود(ادامه)
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود برگزاری۳ جشنواره رسانه‌ای در مازندران
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد. دبیر باید عذرخواهی کند/ هیچ مسئولی حق اخراج خبرنگار را از جلسات ندارد
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور برخورد رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار در جلسه مجمع هیات کشتی مازندران را غیر اخلاقی دانست. دبیر حق اخراج خبرنگار را نداشت
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور برخورد رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار در جلسه مجمع هیات کشتی مازندران را غیر اخلاقی دانست.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
ماجرای ضرب و شتم یک خبرنگار در شورای شهر
ویدئویی تحت عنوان «ضرب و شتم خبرنگار توسط در شورای شهر تبریز» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد. تاثیر تلفات و ویرانی‌های زلزله بر اقتصاد ترکیه
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد.(ادامه)
جهش شمار مبتلایان به کرونا در چین
شمار افراد مراجعه کننده به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها و شمار تلفات مبتلايان به كرونا در چين افزایش یافته است.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با اشاره به برگزاری جشن کاغذ، گفت:  اقدامات مناسبی در جهت تولید کاغذ در کشور صورت پذیرفته است، به اعتقاد بنده هر اقدامی که به نفع صنعت چاپ و نشر کشور باشد باید انجام دهیم و طبق قوانین این اقدام را در دستور کار قرار دادیم. از امروز هزار تن کاغذ توسط کارخانه چوب مازندران در اختیار ناشران قرار می‌گیرد
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با اشاره به برگزاری جشن کاغذ، گفت: اقدامات مناسبی در جهت تولید کاغذ در کشور صورت پذیرفته است، به اعتقاد بنده هر اقدامی که به نفع صنعت چاپ و نشر کشور باشد باید انجام دهیم و طبق قوانین این اقدام را در دستور کار قرار دادیم.(ادامه)
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است. رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به شهرستان نکا
فرماندار نکا با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان نکا در بخش‌های مختلف تزریق شده است، گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان این اعتبارات به بخش هزارجریب اختصاص پیدا کرده تا مشکلات مردم این بخش برطرف شود.(ادامه)
پذیرش روزانه ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در آمل
مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اینکه تعداد بستری‌های بیماران کرونایی در این شهرستان نسبت به گذشته چهار برابر شد، گفت: بیش از ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا روزانه در آمل پذیرش می‌شوند. (ادامه)
۸۰ درصد زمان نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای ختم می‌شود
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.(ادامه)
مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شدمدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات در حکمی از سوی مدیرعامل این بانک منصوب شد. مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد
مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شدمدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات در حکمی از سوی مدیرعامل این بانک منصوب شد.(ادامه)
دستگاه قضا به جعل و روزنامه سازی ورود کند
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور از قوه قضاییه خوات تا به موضوع جعل روزنامه، روزنامه سازی و چاپ غیرقانونی آگهی های ثبتی ورود کند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
آغاز واکسیناسیون خبرنگاران مازندرانی علیه کرونا
بیش از هزار خبرنگار مازندرانی از امروز بر علیه کرونا واکسینه می شوند.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
یک مازندرانی سکان دار خانه مطبوعات کشور
ساسان شیخی خبرنگار مازندرانی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور شد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا مازندران با اشاره به بازداشت یک عضو خانه مطبوعات استان گفت: تاکنون ۶ نفر از افرادی که با کانال‌های معاند در غرب استان مازندران همکاری می‌کردند، دستگیر شدند. دستگیری ۶ ادمین‌ کانال معاند در مازندران/ احتمال افزایش دستگیری همکاری کنندگان با کانال معاند
رئیس پلیس فتا مازندران با اشاره به بازداشت یک عضو خانه مطبوعات استان گفت: تاکنون ۶ نفر از افرادی که با کانال‌های معاند در غرب استان مازندران همکاری می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
یک عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران بازداشت شد
سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از بازداشت یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.